Euro Truck Simulator 2 klucz produktu ( kod aktywacyjny) działa w 100%



Euro Truck Simulator 2 klucz produktu ( kod aktywacyjny) działa w 100% 1) NVPX0 – NKW6Q – HW2XN – FC4WV – S3ADT 2) 3342J – DYJFO – XEA3K – 5JOYS – 40UFY 3) YR9YD – 9CNV4 – 62KZT – 04J2R – PTZ45 4) HKR19 – MLUDU – 2KC0X – QU17Y – DP65W 5) L4MND – CMNVE – CQLU8 – ARW7F – DPK21 6) 7KWDE – K9MVO – KFM10 – ACJ2Q – HY9KZ 7) ZS0UQ – QDXZ6 – TUZRQ – CXC6N – SL6YF 8) THWYR – Y553Q – 71V7H – L8KLL – 4KFXE UWAGA: w grze sąAMERICAN KEYBOARD ! Kiedy klucz nie działa, LOOK O pomyłkę (0 lub O)

Jest to, w sumie, raczej słabe, wiotkie i banalny obraz. Katowice Katowice Spojlery opisie. Trudno dyskutować Pulp Fiction słabości bez przykładów
Pozwól mi przedmowa przez jasne, które punkty nie jestem hingeing ten najwyraźniej niezwykłą opinię:. Łódź
1. Nie martwię się o wykorzystaniu Tarantino pop odniesienia, ja raczej jak te – oni reżyserów jak T, Kevin Smith i Ridley Scott wyróżniać kontra historycznej kamizelek i dramaty gliniarzy
2.. Nie jestem przeciwko niezwykłej struktury czasu. Powiedział, że więcej na ten temat później.
3. Nie jestem przeciwko wszelkie znaki, działań (przemoc, praktyki seksualne, itp.) lub decyzji wydanych w filmie.
4. Nie jestem przeciwko używaniu T z dnia rasistowskich obelg, Quentin ma bardzo znane teorie na ten temat, i to jest jego sprawa
Są to najczęstsze skargi słyszałem przed Pulp Fiction.. Jednak powód (y) Myślę, że film jest słaby, ma więcej wspólnego z treścią, działki, stymulacja, ciągłości i rozwoju.
Mój pierwszy punkt do rozważenia jest to, że film jest, jak stwierdza w T kredyty otwarcia, serii niepowiązanych opowiadań. Podczas gdy każdy segment ma elementy, które przenoszą się do następnego – Postacie, odzież, rekwizyty, pojazdów – dowolny dany odcinek może mieć różne aktorzy grają różne postaci, a film będzie, szczerze mówiąc, nie stracić dużo. Na przykład John Travolta ma kilka zupełnie niepowiązanych role, obejmujące cały film, który mógł być odtwarzany przez nikogo, ponieważ każdy z tych ról nie ma żadnego związku innymi. Tylko dlatego, że jest Travolta, który mówi Jules o Amsterdamie, który strzela Marvin, który bierze Thurman na kolację, i który jest wysyłany do strzelać Willis, nie zapewniają odpowiedniego związku między tymi wydarzeniami.
Drugie, kilka są bardzo długie zasadniczo wyrzucenie sceny, dodaje się w celu żucia do czasu w sposób interesujący niewyraźnie. Wspomniany Uma Thurman sekwencja jest tylko sposobem na T, aby pokazać swoją wiedzę leków i stworzyć trochę suspensu, znak Thurman to nawet nie zorientować się w historii / opowiadania jako całość, a wzmianki o niej Jules wcześniej i jej krótki wygląd później wyraźnie T. środki uzasadniające jej obecność w filmie. Warto też scena w piwnicy, który tak długo i tak daleko od pozorów działce, że jest też wyraźnie T pokazując swoją wiedzę subkultury bdsm natomiast rozpraszać publiczność od kruchego profluence z filmem.
Katowice trzecie, podczas gdy nie ma nic złego w postaci per se, a ja będę pierwszym, który przyzna, że ​​wszystkie są zabawne, sympatyczny grono, narracja amerykański film opiera się przynajmniej trochę na rozwoju postaci. Oprócz Butch, nie pojedynczy znak zmian Pulp Fiction w znaczący sposób. „Ach”, wszyscy krzyczą, „co Jules? Wydaje się, że bardzo dużo się zmienia, „aby kontynuować. Przepraszam. Rozwój postaci L. oznacza, że ​​bohater rośnie i uczy się, i staje się lepsze, czy gorsze, czy inaczej, albo samo, ale w nieco innych powodów, ad nauseum. To nie znaczy, że wymyślił i głupie punkt działki nagle otwiera oczy na obecność Boga w swoim LA kiepski-gangsterskiego życia. Disney chciał, że w „The Fox and Hound” i to nie działa, a następnie, albo.
Wreszcie doszedłem do niesławnego struktury narracyjnej. W klasie filmowej wziąłem raz, było cały rozdział w podręczniku poświęcony cudownym zmartwychwstaniu Travolty. „Wow”, było wrażenie, że książka dała. „Holy moly.” Kiedy później widziałem Pulp Fiction, poszedłem do mojego profesora filmu i powiedział: „Tak?” I nadal nie rozumiem, jak to był przełomowy w 1994 roku, tak jak teraz nie widzi przeszłości czysto natura sztuczka z niego. Nie wierzę, że zwiększa filmu w żaden sposób. To ledwie interesujące lub warte śledzenia, jak Memento jest. „Oh, ale kończy, gdzie się zaczyna!” Ci wtrącić. Tak, dobrze, więc nie (nie chcąc dać zakończeń daleko, będę używać skośnych referencje), że komedia Kurosawa na podstawie westernów wczesnych Johna Forda, jak zrobił to nieustannie popularna wcześnie niemieckiego ekspresjonizmu film o złej grupy rockowej o nazwie po nim, tak jak że flick Gilliam, który widziałeś w zeszłym tygodniu. Zrobili to, zbyt, i nikogo to nie obchodziło

Nie znaczy to, że już tak sarkastycznie, ale nie jesteś
Ostatni punkt:.. Jest jedna sztuczka w Pulp Fiction, pośród frachtu liner-pełne, że nie działa, że ​​nie działa: dziwaczne odniesień do religii. Sposób poruszania duszy Marcellusa Wallace’a jest mądry i dziwne wystarczy, żeby doprowadzić odpowiednie sceny, jak to biblijne mowy Jules „(” Ja jestem Pan! „). Mi się podoba, trochę. Dodaje, głębokość, milimetr lub dwa, do filmu bardzo płytkie.
I Pulp Fiction jest rzeczywiście płytki film. Jeden ogląda to, wyłącza odtwarzacz DVD, i odchodzi, bez zmian. Nie ma uzasadniony konfliktu lub działki lub rozwój postaci, ani nic. Jasne, że to w porządku, jak czystej niskopoziomowym ruchem rozrywki z dobrym scenariuszem, ale mogłem tylko oglądać Snatch lub Pitch Black, które służą do tego samego celu i mają takie same plusses jak PF (łącznie atemporal edycji), ale z jakiegoś podniecenia i emocji do rozruchu. Lub, alternatywnie, mogłem oglądać Pancernik Potiomkin lub złodzieja rowerów. Nieco bardziej wyrafinowane, te.
Z drugiej strony, jeśli jestem w nastroju do śliskiego kiepski-gangsterskiego filmu, LA LA śliskie sleazy gangster filmowej Quentina Tarantino, dodam, I byłoby po prostu pop Jackie Brown czy Reservoir Dogs, z których oba są naprawdę doskonałe pod każdym względem.

Kategoria: Bez kategorii
Tagi:, , , , , , ,

Komentowanie wyłączone.